Skilled support
De ICT-servicedesk vormt dé centrale plek waar storingen aan computerapparatuur, printers, mobile devices, etc. worden aangemeld. Om de continuïteit te waarborgen dienen deze storingen zo snel en goed mogelijk opgelost te worden. De druk op de Skilled Support Engineers wordt dan ook steeds groter. Daarbij wordt het ICT landschap steeds complexer. Remote werken, overal toegang tot bedrijfsinformatie kunnen hebben, volledige flexwerkplekken, mobiele tele- en datacommunicatie, ingewikkelde beveiligingsoplossingen middels hard- en software, allemaal voorbeelden van moderne technologieën die een complexe infrastructuur met zich meebrengen.
Bij Hunt Pro werken dan ook Skilled Support Engineers die snel, efficiënt en daadkrachtig, aangemelde storingen kunnen inventariseren en op kunnen lossen. Hieronder vallen Migratiemedewerkers, Servicedeskmedewerkers en Werkplekbeheerders.
Omdat studie één van de sleutelelementen is om de nodige kennis te vergaren, wordt binnen Hunt Pro zeker niet bespaard op ICT opleidingen. Medewerkers binnen Hunt Pro zijn volledig gecertificeerd of bezig met een certificeringtraject. Dit gebeurt deels binnen het eigen Hunt Procademy Program en deels buitenshuis bij externe, daarin gespecialiseerde partijen.
Voorbeelden van certificeringtrajecten waar je als Skilled Support Engineer mee bezig zal zijn;
- ITIL
- Windows 10
- MCSA 2012
- MCSE 2012
Maar uiteraard wordt dit in ieders Persoonlijk Opleiding Plan besproken en vastgelegd. Hier is uiteraard ook ruimte voor andere certificeringen, eigen inbreng en ideeën.